„Caloian de primavara” – vinurile Olteniei profunde in stilul de viata contemporan 

 

Sticker_CL_de_Primavara
 
 


O noua campanie nationala de promovare a consumului de vin este propusa incepand de astazi clientilor, de catre Crama Oprisor. Intitulata ”E vremea de Caloian”, campania se va derula pe parcursul urmatoarelor 12 luni in magazinele specializate si localurile partenere, timp in care vor avea loc declinari sezoniere ale acestui demers. Prima etapa – “Caloian de primavara” – aduce in prim plan trei dintre cele 7 vinuri ale gamei: Rose, Zinfandel alb si Merlot.

„Demersul este unul de informare si promovare a consumului de vin de calitate, in armonie cu stilul de viata al omului contemporan dar tototdata pornind de la valorile, traditiile si obiceiurile Olteniei profunde. Pe parcursul anului, vom prezenta consumatorilor vinurile componente ale gamei sub forma unor meniuri adaptate fiecarui anotimp, care vor fi puse in valoare prin informatiile si prin asocierile culinare specifice ale localurilor partenere in proiect”, a declarat Gabriel Roceanu, directorul general al Cramei Oprisor. „Caloianul este un ritual stravechi de invocare a belsugului pentru roadele pamantului, si dorim ca iubitorii vinului sa se bucure de aceste roade pe tot parcursul anului, alaturi de noi. Am pregatit vinuri albe si rose proaspete si savuroase, din recolta 2014, iar vinurile rosii sunt deja mature si armonioase. Merlot-ul si Feteasca neagra Caloian din recolta 2013 si-au castigat deja recunoasterea, prin medalii obtinute in fata juriilor de specialisti, in timp ce Cabernet Sauvignon-ul, un soi de struguri care a adus celebritatea Cramei Oprisor, urmeaza sa-si demonstreze valoarea in concursurile din perioada urmatoare”, a mai anuntatRoceanu.

Cunoscuta publicului pretentios mai ales prin editiile speciale super-premium (Passarowitz, Smerenie, Nenumita, Dragaica rosie sau Rusalca alba), Crama Oprisor a decis inca de anul trecut sa accelereze si promovarea gamei Caloian la nivel national, prin parteneriatele derulate cu distribuitorii si cu localurile partenere ale actiunii „Gusta Caloian!”. Etapa 2015 – „E vremea de Caloian” – reprezinta continuarea acestui demers, revista si site-ul Vinul.Ro fiind unul dintre partenerii principali in promovarea actiunii.

„Pregatim acum si o surpriza pentru iubitorii de vinuri tinere, pe langa cele 7 vinuri deja consacrate in aceasta colectie. Continuam sa inovam si sa inventam la Oprisor, deoarece specificul acestei game, Caloian, este ca ofera publicului libertatea de alegere a vinului potrivit la fiecare moment, ambianta, meniul sau sezon. Vom continua sa promovam puternic aceasta colectie de vinuri tinere destinate segmentului HoReCa (hoteluri, restaurante, magazine specializate), pe tot parcursul anului”, a declarat dna Luminita Tzakis, director comercial al Cramei Oprisor.

 

Un articol semnat Vinul.ro