PATER s-a alăturat celor mai bune băuturi din lume, la un concurs pentru inovație, creativitate, artă, design de sticlă și ambalaj. Astfel, o băutură traditională romanească a ajuns să împărtășească design-ul de brand și mass-media în peste 90 de țări.

Produsele înscrise la  IWSC Design & Media Awards 2018 au fost jurizate de specialiști recunoscuți din întreaga industrie de băuturi, design și media din lume. S-a făcut o listă scurtă a produselor înscrise pentru a concura în finala de la Asprey, Londra, unde au fost acordate medalii de bronz, argint și aur împreună cu un câștigător de trofeu.

PATER Ţuică de prune este o băutură tradiţională românească, realizată cu ajutorul unei reţete de peste cinci generaţii, transmisă din tată în fiu. Este un produs de artizanat tradiţional.

“În linii simple PATER este rodul unei pasiuni de familie. Pentru că avem o producţie limitată, ne-am îndreptat către un ambalaj şi un produs premium din toate punctele de vedere. Aşa că am ales o sticlă premium din Franţa, dopul 100% de plută din Portugalia şi am făcut această etichetă letterpress. Tot ce ţine de PATER este “gestionat” de familie. Tata, Marian Mărăşoiu, se ocupă de livezi, cules, fermentare, distilare, învechire. Îmbuteliem împreuna, punem dop, timbru, capişon şi apoi etichetăm manual. Doar noi, familia!”

Spirits Artwork And Bottle Design Gold 2018 for PATER

Creativitate, care este povestea din spatele etichetei?

Designul nostru unic se bazează pe povestea familiei şi pe conceptul de natură, tradiţie şi unicitate.

Brandul noastru este PATER.

PATER vine din latină şi înseamnă cap de familie, tată, preot. Avem un design simplu şi unic, care reprezintă exact povestea şi tradiţia familiei producatoare. Eticheta este realizată în letterpress, prin 3 presări distincte.

Arborele de pe etichetă este un arbore genealogic cu un trunchi sub formă de structură ADN. Acesta conţine iniţialele liniei bărbaţilor din familie, care produc această bautură de mai mult de 5 generaţii. Coroana copacului este realizată din folie de cupru, făcând trimitere la alambicul de cupru tradiţional în care se produce băutura. Capul dopului de pluta este vopsit într-o culoare similară cuprului pentru a completa ideea din eticheta.

În partea dreaptă a etichetei se regăseşte povestea familiei şi zona în care fiecare numar de sticlă şi lotului sunt scrise manual.

Eticheta din carton de 350g este lipită manual.

Pentru mai multe detalii despre țuica PATER, accesați website-ul: http://paterspirits.ro sau conturile de Social Media https://www.facebook.com/paterspirits.ro/ și https://www.instagram.com/pater_spirits/ 

Produsele PATER (țuica de prune, dar și rachiurile de struguri și pere) pot fi achiziționate în majoritatea băcăniilor și magazinelor specializate în produse de calitate sau pot fi comandate online de pe site-ul Vinmag.ro.

 

Design & Concept – Cosmin Cucu

Ilustraţie – Mihai Teno

Etichetă Letterpress – Eddie Sert, Studio No.3 Letterpress & Design