Detalii
A doua editie a GHIDULUI GAULT&MILLAU ROMANIA DE RESTAURANTE contine recenzii pentru 275 de restaurante si localuri POP din 15 orase din toata tara, precum si destinatii speciale. Din cele 275 de restaurante si POP, 154 reprezinta noutati, fiind selectate pentru prima data in ghid. Ghidul Gault&Millau a fost publicat mai intai in Franta acum 50 de ani de doi jurnalisti pasionati - Henri Gault si Christian Millau - si s-a facut cunoscut prin sustinerea reprezentantilor noii bucatarii franceze precum Paul Bocuse sau fratii TroisGros. In timp, ghidul a cunoscut un success international, Gault&Millau fiind acum prezent in peste 20 de tari si 5 continente.
In Romania, Gault&Millau isi propune explorarea bucatariei locale prin evaluarea calitatii, creativitatii si autenticitatii descoperite in restaurantele locale.
GHIDUL SE VA LIVRA INCEPAND CU 26.06.2019
Evaluatorii Gault&Millau
Evaluatorii sunt persoane care cunosc foarte bine si sunt pasionate de domeniul gastronomic, au un stil de viata care le permite sa calatoreasca si sa viziteze des restaurante, atat din Romania, cat si din afara tarii si prin urmare stapanesc un sistem solid de referinte culinare care le permite sa evalueze corect si complet o experienta culinara. Echipa locala de evaluatori este formata din cetateni romani dar si expati care traiesc si lucreaza in Romania. Evaluatorii Gault&Millau din Romania urmeaza un cod strict de etica, bazat pe aceleasi principii oriunde este prezent ghidul in lume:
INTEGRITATEA: Scopul evaluatorilor este de a aprecia o experienta culinara de calitate, creativa, autentica si totala din perspectiva unui client obisnuit. De aceea evaluatorii analizeaza restaurantele intr-un context de anonimitate totala: nu isi declina niciodata identitatea de evaluator in timpul sau in afara procesului de evaluare, nu interactioneaza cu managementul restaurantului, platesc nota de plata ca orice client, nu cer niciun fel de favoruri personale de la restaurante inainte, pe parcursul sau post-evaluare. Astfel, evaluarile sunt realizate fara niciun fel de interferenta cu restaurantele, care sunt analizate intr-un context normal de functionare.
INDEPENDENTA: Independenta este una dintre valorile principale pentru Gault&Millau, prin urmare evaluatorii nu sunt afiliati comercial niciunui jucator din sectorul culinar.
RESPONSABILITATEA: Evaluatorii au o perspectiva responsabila asupra misiunii lor si o intelegere aprofundata a mizei pe care o are evaluarea realizata pentru pozitionarea acelui restaurant, pentru clientii si potentialii clienti. Aceasta perspectiva vine atat din aplicarea unui sistem Gault&Millau de evaluare, unic, obiectiv si recunoscut international dar si din valorile care le ghideaza propria experienta profesionala.
- Fii primul care scrie un comentariu pentru acest produs